Saturday 21 December 2013

Opa Snow Harga Murah RM70

Opa Snow Harga Murah slimming foam Borong Online Jual Beli Malaysia Testimoni review Original Bukan Tiruan Halal KKM
 opa snow murah
OPA SNOW bukan cream, bukan gel, tapi dalam bentuk Mousse! 10 kali lebih mudah menyerap ke badan, berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam 15 minit !

Produk Terbaru Slimming untuk kecantikan Tubuh Badan

(A) Opa snow murah semburan pada kulit dan menunggu pengalaman menarik dari lemak busters kami! (Serangan lemak busters, Rasa Tindakan!)

(B) Menggali melalui kulit, biji kopi hijau, ekstrak daun Imatinib dan rakan-rakan semula jadi yang lain berjuang cara mereka melalui lapisan kulit, meningkatkan kadar metabolisme kulit!
(Hanya bergerak untuk melepaskan kuasa yang lebih kuat untuk berjuang ke arah lemak badan!)

(C) Kini dengan semua rakan-rakan semula jadi tiba di pangkalan musuh di bawah kulit, rasa panas dapat dirasai jauh di dalam kerana mereka berjuang dan memecahkan sel-sel lemak selain, tanpa menjejaskan suhu kulit di permukaan.
(Perhatikan permulaan sepakan senaman dalaman dan getaran notis kepada kawasan yang disembur!)

(D) Dalam dua jam, OPA SNOW berjaya mengurai minyak lemak dan mencipta satu sistem metabolik baru, meninggalkan anda lebih bersih intestinally, mendatar dan langsing luaran!
(Membuang minyak lemak dan memperbaharui sistem metabolik dan menyahtoksin sisa-sisa yang tidak diingini!)

Q: Bagaimanakah cara menggunakan OpaSnow?
A: Kami mencadangkan OpaSnow digunakan pada waktu pagi dan waktu malam sebelum tidur. Pada waktu pagi boleh semburkan OpaSnow di bahagian-bahagian tertentu sebelum pergi kerja dan begitu juga pada waktu malam sebelum tidur. Selepas sembur OpaSnow ke bahagian-bahagian tertentu kemudian sapukan moouse supaya semuanya rata kepada kulit.

Mengapa Pilih OPA SNOW?
A) Teknologi Korea, Amanah, Dipercayai
OPA SNOW adalah produk yang bangga direka oleh lebih daripada 30 pakar-pakar dari Seoul International Research Pelangsingan, ia menjalani penyelidikan meluas 4 tahun untuk mencipta karya akhir ini. OPA SNOW adalah produk revolusi menghasilkan keberkesanan badan yang tinggi dan akhirnya semulajadi dan selamat untuk digunakan. Hanya semburan OPA SNOW di kawasan-kawasan yang berlemak dan memeteraikannya dengan urutan yang baik untuk meningkatkan kadar penyerapan. Dihasilkan dengan menggunakan formula yang sempurna seperti bahan-bahan yang berkualiti digabungkan dengan sains dan teknologi, OPA SNOW berkesan menembusi ke dalam lapisan lemak dan membakar lemak badan terkumpul tanpa merosakkan kulit atau kontur badan. Perkembangan Sains dan Teknologi OPA SNOW cemerlang sebagai produk pelangsing revolusioner, ciptaan moden, baru inspirasi dan asal itu sendiri. Satu produk menyumbang begitu banyak dalam industri kecantikan dan pengguna yang menyediakan satu teori baru dalam industri badan dengan hasil yang terbukti keberkesanan yang tinggi dan kehilangan lemak yang luar biasa.

Selamat dan Asli

OPA SNOW mengandungi bahan-bahan utama seperti Green Coffee Bean, Minyak Jojoba, Ekstrak Halia dan Ekstrak Daun Imatinib. Ini ekstrak tumbuhan menyumbang dengan ketara ke dalam proses detoksifikasi badan dan sudah tentu, pada masa yang sama juga meningkatkan keanjalan kulit.

Kacang Kopi Hijau: Mengawal metabolisme kulit dan mengeluarkan cecair badan tambahan untuk bertarung dengan kulit tidak sekata.

Minyak Jojoba: melembapkan dan memerangi penuaan.

Ekstrak Halia: pantas meningkatkan badan dan kulit metabolisme

Ekstrak Daun Imatinib : Melancarkan peredaran darah dan meningkatkan metabolisme.

C) Beribu-ribu Eksperimen, Beribu-ribu memuji
OPA SNOW telah terbukti layak oleh seribu sukarelawan melalui pencapaian yang cemerlang 97.53% kadar kejayaan, hasil menggantikan apa-apa ujian klinikal sebelum ini! OPA SNOW telah mencapai keputusan yang lebih besar selepas pelancaran rasmi dan pelepasan, berjaya lebih seratus ribu kadar kejayaan oleh pengguna sahaja, terutamanya diiktiraf OPA SNOW sebagai penyelesaian teknologi diilhamkan selamat untuk badan. Fenomena ini telah menyebabkan beberapa kejadian rompakan, mencetuskan kekurangan bekalan yang banyak di pasaran.

D) Produk Pelangsingan Direka untuk Asia
Punca obesiti di seluruh dunia yang sama, walau bagaimanapun, tubuh manusia berbeza dari timur ke barat dipengaruhi terutamanya oleh diet budaya dan faktor-faktor alam sekitar. Ia adalah penting untuk mempertimbangkan dan mengelakkan sebarang kesan yang buruk apabila menggunakan mana-mana produk.Ia adalah OPA SNOW berita baik dikaji dan dibangunkan berdasarkan diet Asia, gaya hidup, dan kedudukan fisiologi, hanya menggunakan ekstrak tumbuhan semula jadi dengan standard kualiti yang tinggi. Ia tidak menghasilkan kesan sampingan seperti anoreksia dan muntah-muntah, produk pelangsingan terpuji layak untuk pengguna Asia.


OPA SNOW bukan cream, bukan gel, tapi dalam bentuk Mousse! 10 kali lebih mudah menyerap ke badan, berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam 15 minit !

1. Kunci pelangsing
Menangani masalah kulit menggelebar di bahagian lengan untuk mendapatkan lengan yang lebih cantik.

2. Abdomen Flat
OPA SNOW membantu membuang lemak perut tambahan untuk menghasilkan hasil yang baru, licin dan rata serta membantu anda untuk mendapatkan pinggang langsing kecil.

3. Pinggang Kecil
Pertempuran lemak badan di bahagian pinggang menghasilkan bentuk yang menarik, ramping dan menawan.

4. Kaki berbentuk indah
Sasaran OPA SNOW untuk sepasang kaki seakan model yang bertujuan untuk semua skirt dan seluar untuk memikat kedudukan dan kecantikan.
Kesesuaian Pengguna
Pernahkah anda mencuba pelbagai produk menguruskan badan tetapi akhirnya sia-sia?
Anda tidak suka bersenam dan berdiet, tetapi mahu menghilangan lemak dengan mudah?
Adakah anda seorang yang meragui produk menguruskan badan dan mahukan konsep yang lebih sihat?

(A) Wanita moden
Tidak perlu berdiet! Tidak perlu bersenam! OPA SNOW boleh membakar lemak dengan mudah walaupun dengan memakai pakaian yang bergaya. OPA SNOW boleh dibawa ke mana sahaja anda pergi dan hasilnya anda akan mendapat bentuk badan yang langsing dan menawan!

(B) Office Lady
OPA SNOW amat sesuai bagi mereka mempunyai berat badan berlebihan akibat tekanan kerja dan gaya hidup yang tidak sihat seperti kurang bersenam dan makan berlebihan. Ini akan meningkatkan keyakinan anda di tempat kerja.

(C) Ibu Selepas Melahirkan Anak
Para Ibu pasti akan menyukai produk ini! OPA SNOW akan menghilangkan selulit atau kesan kulit kendur selepas melahirkan anak serta menghilangkan lebihan lemak yang tidak diingin daripada badan ibu!

(D) Pertambahan berat badan apabila usia meningkat
Adalah normal kepada mereka yang berusia (30-40 tahun) akan mendapat berat badan berlebihan disebabkan kadar penurunan kadar metabolisma yang ketara. Kepada mereka yang mempunyai kesedaran yang tinggi, OPA SNOW boleh membantu membakar lemak dibahagian tertentu seterusnya dapat menjaga kesihatan yang baik.

OPA SNOW SLIMMING FOAM dalam 3 Langkah Menarik: Kejutan -> Dingin -> Haba. Rasailah penyerapan serta merta ke dalam kulit dan seterunya menganjalkan kulit dengan bahan-bahan semula jadi; dengan Ekstrak Biji Oren akan akan menghapuskan kulit oren degil terutama di bahagian punggung dan paha; dengan penambahan kepekatan tinggi Asid Hyaluronic untuk menjadikan kulit lebih lempap secara semulajadi.

Sapu Mana Nak kurus Saje, Turun 6-8kg dalam 20 hari tanpa Senaman dan Diet !

Teknologi terbaru Korea Slimming Mousse 10kali ganda berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam 15 minit berbanding dgn cream,gel dan spray!

Sapu Mana Nak kurus Saje, Turun 6-8kg dalam 20 hari tanpa Senaman dan Diet !


Teknologi terbaru Korea Slimming Mousse 10kali ganda berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam 15 minit berbanding dgn cream,gel dan spray!

OPA SNOW bukan cream, bukan gel, tapi dalam bentuk Mousse! 10 kali lebih mudah menyerap ke badan, berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam 15 minit !

OPA SNOW memang macam SNOW !(Produk & Teknologi Korea)
Lepas sembur, sis/bang sapu je,akan nampak foam tu cair dan 100% menyerap , tidak melekit!

Kesannya 10kali ganda daripada krim,gel atau spray yang melekit dan susah menyerap ke bawah kulit.

Cara langkah2 untuk guna OPA SNOW :
1.Goncangkan botol opa snow sebelum guna selama 30saat.
2.Semburkan mousse OPASNOW pada kulit .
3.Massage 1-2minit sampai mousse menyerap ke dalam lapisan kulit.
4.Sepakan senaman dalaman bermula dan memecahkan sel-sel lemak di bawah kulit.

Testimoni Pembeli As Raffali Shop
Berikut adalah printcreen pembeli yang telah berjaya mendapat produk yang mereka order dengan kami, As Raffali Shop.


**DILARANG COPY PASTE PRINTCREEN PEMBELI AS RAFFALI SHOP DIMANA2 WEBSITE TANPA KEIZINAN KAMI.


                                         

Harga Promosi Opa Snow
RM70 (Semenanjung)
RM75 (Sabah Sarawak)
FREE POSTAGE

Beli 2 botol PERCUMA 1 = RM170 (SM), RM180 (SS)
*No. tracking barang akan diberi selepas di pos


Nak order online? Boleh hubungi As Raffali Shop melalui:
Untuk Order:
SMS atau WhatsApp: 012-4973905 (As Raffali Shop)
Line/WeChat ID: asraffali
Facebook: http://www.facebook.com/asraffalishop
Facebook (Mesej terus): https://www.facebook.com/messages/asraffalishop

No comments:

Post a Comment